Jeśli sałatki, to tylko z WINIARY

Marka WINIARY zachęca do jedzenia sałatek swoimi nowościami - Sosami sałatkowymi Z DOMOWEGO OGRÓDKA. 160 tysięcy produktów zostało rozdanych przez kolporterów dziennika „Metro”.

Kolporterzy rozdawali przechodniom saszetki produktów – trzy z sześciu nowych Sosów sałatkowych: Wiosenny ze szczypiorkiem, Swojskie zioła oraz Koperkowo-ziołowy. Punkty dystrybucji oznaczone były dodatkowo flagami promującymi produkt i reklamami na wózkach kolporterskich, a kolporterzy nosili koszulki z logo marki WINIARY.

Prowadzone działania to kolejna już organizowana na dużą skalę akcja samplingowa marki WINIARY, realizowana przy współpracy z „Metro”. Wcześniejsze tego typu przedsięwzięcia obejmowały m.in. produkty ”Pomysł na...” (150 tys. sampli), zupy „Bukiet Warzyw WINIARY” (120 tys.), czy zupy „Jak u mamy WINIARY” (210 tys.). Wszystkie akcje zawsze cieszyły się dużym wzięciem i spotykały z pozytywną reakcją wśród przechodniów.

***

WINIARY to marka znana Polakom od ponad 60-ciu lat, a sygnowane nią wyroby są synonimem doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z innowacyjnością i nowoczesnością. Oferta WINIARY to około 200 różnych wyrobów kulinarnych, takich jak: zupy, buliony, sosy, fixy, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie. WINIARY zaspakajają potrzeby zarówno wielbicieli kuchni tradycyjnej, jak i nowoczesnej oraz wszystkich tych, którzy na gotowanie mają coraz mniej czasu.